مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-21ورزشي

3 تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه اقدامات لازم پیرامون ایمن نگه داشتن استان درحال انجام است،گفت: بالغ بر سه هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر معینیان پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح یاری گران زندگی در روستا با حضور سردار مؤمنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری به میزبانی سالن ورزشی روستای خیرآباد سمنان ضمن بیان اینکه طی یکسال گذشته بیش از سه هزار و 300 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است، ابراز داشت: استان سمنان چهارراه مواصلاتی شرق-غرب و شمال-جنوب به شمار می رود اما این باعث نمی شود تا محلی امن برای عبور محموله های مواد مخدر باشد لذا پلیس مبارزه با مواد مخدر این محورها را به طور جد تحت نظر قرار داده است.

وی ضمن بیان اینکه اکثر کشفیات از خودروهای عبوری بوده است، افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشراف اطلاعاتی خود هرگز اجازه عبور این محموله ها را نمی دهد و به طور جد با سوداگران مرگ برخورد می کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه طرح پاک سازی محلات آلوده استان دیگر برنامه مهمی در راستای مبارزه با مواد مخدر و ایمن نگه داشتن مردم انجام می شود، ابراز داشت: طی این طرح ها معتادان متجاهر دستگیر و به کمپ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

3 تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد