مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-21سياسي

تدارک فعالیت 150 گروه جهادی هرمزگان در نوروز


مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان از فعالیت و خدمات رسانی 150 گروه جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم این استان خبر داد.

- یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه هرمزگان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به اینکه تشکیل گروههای جهادی و فرهنگ جهادی و کار جهادی برگرفته از انقلاب اسلامی است و از دستاوردهای مهم انقلاب به شمار می آید، اظهار کرد: کار و فرهنگ جهادی مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموار کرده  و اردوهای جهادی زمینه تربیت نیروی جوان، مومن انقلابی است.

باوقار خاطر نشان کرد: با مشارکت و هم افزایی بیشتر گروه های جهادی در ایام  عید نوروز، خدمات رسانی های مختلف و کمک به مردم مناطق محروم با کیفیت بالا صورت خواهد گرفت و حتی در ایام تعطیل نسبت به اجرای اردوهای جهادی در عرصه های مختلف (عمرانی و ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و دندانپزشکی و.

) در مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی فعالیت های گسترده و خدمات رسانی متنوعی به جامعه هدف انجام می شود و اردوهای جهادی و خدمترسانی گروههای جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

  وی افزود: 150  گروه جهادی در میدان هستند تا در ایام نوروز ارائه خدمات به طور موثر و مطلوب تر نسبت به گذشته انجام شود و فعالیت ها اثربخشی و نتیجه بهتری به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک فعالیت 150 گروه جهادی هرمزگان در نوروز

تدارک فعالیت 150 گروه جهادی هرمزگان در نوروز