مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-21ورزشي

ادعای حرفه ای، رفتار غیرحرفه ای/ آقای نکونام! چه وقت استعفا بود؟


سرمربی لالیگایی تیم فولاد در حالی پس از صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا کرد که رفتاری غیرحرفه ای برخلاف ادعایش داشت.

- نام جواد نکونام با لالیگا عجین شده و به واسطه سال ها حضور در فوتبال اسپانیا و حتی گلزنی به رئال مادرید او را جواد لالیگایی می دانند که در اروپا با بازیکنان و مربیان حرفه ای بسیاری کار کرده است؛ مطمئنا جواد خوب می داند که در فوتبال حرفه ای اروپا در چنین تورنمنت حساسی ناگهان پشت تیم را خالی نمی کنند.

این احتمال وجود دارد که نکونام برای شوک به باشگاه و رسیدن به خواسته های خود حرف از استعفا زده است؛ اتفاقی که در یک تیم دسته چندمی هم به ندرت مشاهده می شود، چه برسد به فولاد و نکونام که همیشه دم از حرفه ای بودن زده اند.

نشانه های یک استعفای فرمالیته در این تصمیم نکونام نکات مبهمی وجود دارد؛ نکونام در نشست خبری می گوید حرمتش حفظ نشد و به همین دلیل تصمیم به استعفا گرفت اما چرا او پیش از سفر به قطر و در اوج بی حرمتی هایی که به آن اشاره دارد، استعفا نکرد؟ نکته دوم این که چرا نکونام زمانی حرف از استعفا می زند که چند ساعت قبل از آن اقدام به خرید یک مهاجم اسپانیایی کرده است؟ نکته سوم این که چرا نکونام پیش از آغاز دور جدید بازی های آسیایی فولاد حرف از تاریخ سازی می زند اما پس از یک برد و رسیدن به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای حرفه ای، رفتار غیرحرفه ای/ آقای نکونام! چه وقت استعفا بود؟

ادعای حرفه ای، رفتار غیرحرفه ای/ آقای نکونام! چه وقت استعفا بود؟