مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-21اجتماعي

انتقال 4 راس مرال از مازندران به یزد


مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به انتقال چهار رأس مرال به یزدر، گفت: طی سال های 1400و 1401، سه مرحله انتقال مرال از مازندران برای سه مرکز در دو استان آذربایجان غربی و یزد به تعداد 12 رأس (شامل 6 نر و 6 ماده) زنده گیری و منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، کوروس ربیعی مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: چهار رأس گوزن قرمز از پناهگاه حیات وحش سمسکنده به استان یزد زنده گیری و منتقل شده است.

وی گفت: به منظور تأمین مولد برای مراکز تکثیر و پرورش گونه های جانوری این چهار راس مرال از مرکز تکثیر در اسارت پناهگاه حیات وحش سمسکنده ساری زنده گیری و به دهکده حیات وحش در شهرستان مهریز استان یزد منتقل شد.

مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به وجود مرکز تکثیر و پرورش موفق مرال در سمسکنده ساری، اضافه کرد: با توجه به وضعیت مطلوب زاد ولد مرال ها و در راستای اهداف و همچنین جهت پشتوانه سازی جمعیت این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

ربیعی یادآور شد: طی سال های 1400و 1401، سه مرحله انتقال مرال از استان مازندران برای سه مرکز در دو استان آذربایجان غربی و یزد به تعداد 12 رأس (شامل 6 نر و 6 ماده) زنده گیری و منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 4 راس مرال از مازندران به یزد

انتقال 4 راس مرال از مازندران به یزد