مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-21اقتصادي

برگشت 900 میلیون ریال پول به صاحبش توسط مامور وظیفه شناس قزوینی


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از صحت عمل مامور وظیفه شناس پلیس در استرداد 900 میلیون ریال که به اشتباه به حساب وی واریز شده بود به حساب صاحبش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ حمزه شایان مهر اظهار کرد: در پی واریز مبلغ 900 میلیون ریال به حساب بانک سپه سرهنگ حسین ابوترابی جمعی بازرسی فرماندهی انتظامی استان و عدم اطلاع وی از علت و منبع واریز این مبلغ، پیگیری جزییات موضوع در دستور کار او قرار گرفت.

وی افزود: این مامور وظیفه شناس با ظن اینکه اشتباه بانکی علت واریز این وجه بوده و مبلغ توسط خود بانک مسترد خواهد شد حدود 2 هفته منتظر برداشت پول از حساب خود بود اما با توجه به عدم استرداد وجه، به یکی از شعب بانک مربوطه مراجعه کرده و مشخص شد، وجه واریزی از بانک سپه استان رشت به حساب وی واریز شده است.

رییس بازرسی فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه با پیگیری های سرهنگ ابوترابی این مبلغ توسط بانک از حساب وی کسر و به حساب مورد نظر واریز شد، خاطرنشان کرد: وظیفه شناسی این مامور شناس و صحت عمل وی برای بازگرداندن این مبلغ به حساب صاحبش، نشانگر اهمیت کسب درآمد و رزق حلال برای کارکنان فراجا می باشد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت 900 میلیون ریال پول به صاحبش توسط مامور وظیفه شناس قزوینی

برگشت 900 میلیون ریال پول به صاحبش توسط مامور وظیفه شناس قزوینی