مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-21سياسي

اعزام دانش آموزان دختر کرمانشاهی به اردوی راهیان نور از فردا


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: از تاریخ 17 بهمن ماه اعزام دانش آموزان پسر به راهیان نور شروع و امروز آخرین مرحله اعزام برداران هم انجام شد و از فردا دختران دانش آموزان استان اعزام خواهند شد.

- صلاح الدین قره تپه، مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند، لذا ضرورت دارند با فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش های متعالی دفاع مقدس، ایمان، سلحشوری و از خودگذشتگی کسانی که رفتند و جان خود را برای آسایش ما فدا کردند، آشنا شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که این جنگ برای ما یک گنج بود، افزود: باید نسل ها بعدی و آینده را با این گنج و فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اردوی راهیان نور یک اردوی فرهنگی و تربیتی است که در قالب بازدیدی از مناطق عملیاتی غرب کشور، مطلع الفجر گیلانغرب، بازی دراز، قصرشیرین و مرصاد انجام می شود.

وی گفت: در این دوره دانش آموزان متوسط دوم نظری و هنرستان فنی و حرفه ای پایه دهم به صورت یک روزه با حضور راوی (برای بیان ایثار و جانفشانی رزمندگان و شهدا) و روحانی (برای بیان مسائل شرعی و پاسخگویی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانش آموزان دختر کرمانشاهی به اردوی راهیان نور از فردا

اعزام دانش آموزان دختر کرمانشاهی به اردوی راهیان نور از فردا