مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:362023-02-21اقتصادي

صادرات امسال انزلی، در 15 سال گذشته بی سابقه بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، عیسی فرهادی صبح امروز در نشست مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و معاونین و رؤسای ادارات شهرستان های استان گیلان در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: امسال بالغ بر 9 میلیون گردشگر از منطقه آزاد انزلی بازدید کرده اند که این مقدار تا پایان سال به 10 میلیون گردشگر خواهد رسید.

وی پیش بینی کرد که جمعیت گردشگران در این منطقه بسیار زیاد شود، افزود: در سال 1404 تعداد گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند به 20 میلیون نفر با حداقل دو روز ماندگاری در این منطقه برسد و اوقات فراغت این گردشگران با اقدامات فرهنگی، ورزشی و تفریحی پُر شود.

مدیرعامل و رییس هیأت مدیره منطقه آزاد انزلی ایجاد زیرساخت های ورزشی و تفریحی را از برنامه های دردست اقدام این منطقه برشمرد و تصریح کرد: احداث پارک بازی کودکان با پیشرفته ترین امکانات در این منطقه در حال احداث است، زمین آن طراحی و از یک سرمایه گذار ایتالیایی برای سرمایه گذاری در این طرح دعوت شده و اولین کسانی که باید از اجرای این طرح ها متنفع شوند مردم گیلان هستند.

فرهادی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی با دو هزار و 250 هکتار وسعت تنها 500 هکتار را در اختیار دارد، گفت: این منطقه تنها منطقه آزاد و تنها بندر کشور دارای سه اسکله بخش خصوصی است و هفته آینده آگهی مزایده برای 10 اسکله دیگر نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات امسال انزلی، در 15 سال گذشته بی سابقه بوده است

صادرات امسال انزلی، در 15 سال گذشته بی سابقه بوده است