مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-21سياسي

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در نسل جوان است


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر جهاد تبیین، تصریح کرد: در این زمینه تعامل و گفتگوی افراد جامعه با یکدیگر بسیار اهمیت دارد و بهتر است این گفتگو بین نسل نوجوان و جوان و مسئولان باشد زیرا مسئولان نیازمند نگاه تازه برای بهبود شرایط موجود هستند.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه در پروپاگاندای رسانه های غربی مهمترین نقطه اثر جوانان و نوجوانان هستند، عنوان کرد: دشمنان فهمیده اند که مهمترین اقدام برای مقابله با انقلاب اسلامی، تغییر نگرش نسل جوان و تزلزل در باورها و اعتقادات آن ها است و از فضای مجازی برای این هدف استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه در رابطه با اجرای جهاد تبیین، مطالعه و آگاهی نیاز است، بیان کرد: براساس شناخت دقیق از وضعیت کشور باید به جوانان و نوجوانان آگاهی دهیم و آنها را امیدوار کنیم زیرا دشمن به دنبال ناامید نسل جوان است تا بتوانم اهداف شوم خود را در این سرزمین پیاده کند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه پیشرفت ها نسبت به گذشته و داشته های کنونی چشمگیر و ارزشمند، گفت: اکنون جوانان ما در کارخانجاتی که زمانی در دست خارجیان بود در حال فعالیت هستند و تمامی صنایع به دست جوانان این مرز و بوم طراحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در نسل جوان است

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در نسل جوان است