مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-21اقتصادي

امسال 2300 واحد تولیدی در کشور به بهره برداری رسید


معاون وزیر صمت با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری 2300 واحد تولیدی در کشور به بهره برداری رسیده است، گفت: تعداد واحدهای راکد در حال کاهش بوده و واحدهای جدید نیز در حال راه اندازی است، - برای تامین مواد اولیه و ارز با مشکل مواجه هستیم.

علی رسولیان دوم اسفندماه در آیین معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقاط قوت مدیران قوی باید دنبال شود، اظهار کرد: باید برای سرمایه های انسانی ارزش قائل شویم و از تجریبات مدیران قبلی برای توسعه صنعت استفاده کنیم.

مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور با اشاره به اینکه امروز مردم با مشکل معیشتی مواجه هستند، توضیح داد: باید برای بهبود وضعیت معیشت مردم تمام تلاش خود را به کار بگیریم، کارآفرینان عابد هستند و این مسئله مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است و این نشان دهنده جایگاه کارآفرینان است.

وی با بیان اینکه کارآفرینان و تولید در بهبود معیشت مردم و ریشه کنی فقر موثر است، گفت: تولید به اشتغال پایدار کمک می کند و بخش خصوصی در این مسیر موثر است، وضعیت صنعت در چهارمحال و بختیاری رو به رشد است.

رسولیان تاکید کرد: حکمرانی در بخش صنعت حائز اهمیت است، باید زنجیره ارزش محصولات را تکمیل کنیم، تامین منابع مالی باید در دستور کار قرار بگیرد، منابع انسانی خوبی در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 2300 واحد تولیدی در کشور به بهره برداری رسید

امسال 2300 واحد تولیدی در کشور به بهره برداری رسید