مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-21اجتماعي

طرح «استقبال ایمن از بهار» در گلستان کلید خورد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از آغاز طرح استقبال ایمن از بهار در طول راه های استان در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از آغاز طرح استقبال ایمن از بهار در طول راه های استان در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

عادل مصدقی امروز شنبه 2 اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح استقبال ایمن از بهار در آستانه نوروز 1402 در طول راه های شریانی به ویژه در محور گرگان به آق قلا(محدوده فرودگاه) اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی تا سال نو و آغاز سفرهای نوروزی باقی مانده با اجرای طرح ضربتی راهداری محوری درطول راه های شریانی و اصلی، به استقبال ایمن از مسافران نوروزی خواهیم رفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تأکید کرد: در طرح استقبال ایمن از بهار راهداران تا قبل از سفرهای نوروزی نسبت به انجام عملیات راهداری از قبیل لکه گیری هندسی و اصولی آسفالت سطح راه ها، مرمت گاردریل ها، خط کشی راه ها، تعویض تابلو و علائم، رنگ آمیزی پایه های تابلوها، جمع آوری نخاله و زباله از حریم راه ها و پاکسازی و زیباسازی جاده ها اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «استقبال ایمن از بهار» در گلستان کلید خورد

طرح «استقبال ایمن از بهار» در گلستان کلید خورد