مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-21اقتصادي

دلالان دیگر نمی توانند ارز بفروشند/ توقف عرضه سکه در بورس از هفته آینده


مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرد که از هفته آینده عرضه ربع سکه در بورس کالا متوقف شده وبجای آن از طریق مرکز مبادله ارز و طلا انجام خواهد شد که روش کشف قیمت آن شبیه روش حراج قیمتی بورس کالا خواهد بود.

- مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرد که از هفته آینده عرضه ربع سکه در بورس کالا متوقف شده وبجای آن از طریق مرکز مبادله ارز و طلا انجام خواهد شد که روش کشف قیمت آن شبیه روش حراج قیمتی بورس کالا خواهد بود.

امیر هامونی در پاسخ به سئوال ایسنا در جمع خبرنگاران گفت: درحال حاضر باتوجه به مصوبه شورای پول و اعتبار و نوسانات موجود در بازار ربع سکه برنامه داریم 300 هزار ربع سکه از طریق مرکز مبادله ثبت سفارش و از طریق بانک های عامل عرضه کنیم که روش کشف قیمت آن براساس مکانیزم حراج و مشابه روش عرضه ربع سکه در بورس کالا خواهد بود.

مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا در پاسخ به سئوال دیگر ایسنا مبنی بر این که آیا از این به بعد بازارهای دیگر غیر از مرکز مبادله، قاچاق محسوب خواهد شد و به عنوان مثال دلالان بازار نمی توانند خرید و فروش انجام دهند و یا کانال های تلگرامی نمی توانند تعیین قیمت داشته باشند؟ تصریح کرد: مساله قاچاق انگاری در این زمینه موضوع جدیدی نیست و پیش از این هم در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد تاکید قرار گرفته بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان دیگر نمی توانند ارز بفروشند/ توقف عرضه سکه در بورس از هفته آینده

دلالان دیگر نمی توانند ارز بفروشند/ توقف عرضه سکه در بورس از هفته آینده