مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-21اجتماعي

جشن احسان و نیکوکاری در استان بوشهر برگزار می شود


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن احسان و نیکوکاری در استان بوشهر در آستانه فرا رسیدن سال نو با شعار عیدی برای همه از 14 اسفند ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا میری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله در آستانه عید نوروز کمیته امداد برای کمک به مایحتاج ضروری خانوارها اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می کند.

وی اضافه کرد: این جشن همزمان با سراسر کشور در روز احسان و نیکوکاری و باهدف جمع آوری کمک های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوارهای نیازمند بخصوص دانش آموزان با شعار عیدی برای همه برگزار می شود.

میری به زمان و مکان برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج، مساجد و مصلی های نماز جمعه و بیش از 200 مرکز نیکوکاری فعال از روز 14 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

آمادگی مراکز نیکوکاری مدیرکل کمیته امداد استان همچنین بیان کرد: مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک ها و نذورات هم استانی را دارند و خیران و نیکوکاران می توانند کمک های کالایی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان بسپارند تا در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان هم استانی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن احسان و نیکوکاری در استان بوشهر برگزار می شود

جشن احسان و نیکوکاری در استان بوشهر برگزار می شود