مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-21سياسي

شماره جدید «برداشت اول» با پرونده اعتراضات اخیر منتشر شد


تازه ترین شماره نشریه گفتمانی راهبردی «برداشت اول» به کوشش مشترک مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران در بهمن و اسفند 1401 منتشر شد.

- تازه ترین شماره نشریه گفتمانی راهبردی برداشت اول به کوشش مشترک مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران در بهمن و اسفند 1401 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شماره های چهارم و پنجم مجله برداشت اول که به بررسی چشم انداز سیاست خارجه دولت سیزدهم در میانه تحولات نظم جهانی، لایحه دولت درباره تجمعات اعتراضی و ضرورت اجرای اصل 27 قانون اساسی، نظریه عدالت اجتماعی و کتاب بازاندیشی عدالت اجتماعی می پردازد با سه پرونده آینده نظم جهانی و فرصت ایرانی ، اغتشاش و اعتراض؛ قبض و بسط جمهوریت و عدالت شناسی، دادگری است در 480 صفحه به چاپ رسیده است.

آینده نظم جهانی و فرصت ایرانی بحث دربارهٔ نظم آینده جهانی و تحولات آن در محافل سیاست پژوهی و سیاست‏گذاری جهان، دوباره بیم ها و امیدهایی را پیش کشیده است.

نقش‏آفرینیِ مؤثر و تضمین‏شدهٔ ایران در معادلات جهانی، مستلزم شناخت درست تحولات جاری، پیش بینی تحولات آتی، گذر از سیاست های اقتضایی و اتخاذ سیاست هایی ایجابی در قبال آن است؛ زیرا برآورد کنونی آن است که در نظم آینده جهان، پیوست ها و گسست های قدرت بر مدارِ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید «برداشت اول» با پرونده اعتراضات اخیر منتشر شد

شماره جدید «برداشت اول» با پرونده اعتراضات اخیر منتشر شد