مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:212023-02-21سياسي

هیچ مدرسه خیرسازی در لیست مولدسازی کردستان وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج؛ اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: مجموعه های تربیتی و پرورشی باید جزو پویاترین مجموعه های آموزشی است و  برای توسعه آن هدف گذاری شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: شهرستان هایی که در زمینه  پرداخت عوارض شهرداری به آموزش و پرورش کم کاری کرده اند باید توسط دفتر حقوقی آموزش و پرورش استان بررسی و پیگیری شود .

وی در ادامه به موضوع دیپلماسی مهارتی اشاره و خاطر شان کرد: دیپلماسی مهارتی مسئله ای بسیار مهم است و کلیات آن مورد تایید است اما نیاز به طراحی و بررسی دقیق دارد.

استاندار کردستان با بیان اینکه استان های مرزی کمتر توانسته اند از این ظرفیت بهره بگیرند، گفت: اگر اقتصاد کشور در سال های گذشته توجه بیشتری به دیپلماسی اقتصادی می شد، اکنون می توانستیم بهره بیشتری بگیریم.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان گفت: می توان از این ظرفیت در راستای توسعه دیپلماسی مهارت بهره برد.

  زارعی کوشا خاطرنشان کرد: موضوعات پرورشی نیاز به برنامه دارد و فقط بودجه تعیین کننده نیست، و اگر طرح موثری نداشته باشیم نمی توان قدمی برداشت و می توان با فراخوان از دانش آموزان از دیدگاه و ایده آنها بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مدرسه خیرسازی در لیست مولدسازی کردستان وجود ندارد

هیچ مدرسه خیرسازی در لیست مولدسازی کردستان وجود ندارد