مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-21ورزشي

تیم شمشیربازی آمل در لیگ برتر کشور تیمداری کرد


رییس هیات شمشیربازی شهرستان آمل از حضور تیم شمشیربازی پرواز آمرداد این شهرستان به عنوان نخستین تیم مازندرانی در لیگ برتر شمشیربازی باشگاه های کشور خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس هیات شمشیربازی شهرستان آمل از حضور تیم شمشیربازی" پرواز آمرداد " این شهرستان به عنوان نخستین تیم مازندرانی در لیگ برتر شمشیربازی باشگاه های کشور خبر داد.

ابوالفضل قاسمی گفت: این نخستین تجربه و حضور یک تیم مازندرانی در مسابقات لیگ برتر شمشیربازی باشگاه های کشور است که با حمایت مالی مجموعه پرواز آمرداد آمل فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تیم آمل با ترکیب 6 شمشیرباز ملی پوش، جوان و با تجربه روزهای پایانی تمرینات آمادگی خودش را برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر درخانه شمشیربازی آمل برگزارمی کند، تصریح کرد: محمدبرزگر، سیدصادق عابدی، محمد رحیمی، پارسا قاسمی، احمدرضا کنعانی، ماهان ذاکری ترکیب تیم پرواز آمرداد آمل در اسلحه اپه هستند.

رییس هیات شمشیربازی آمل که به عنوان سرپرست تیم پرواز آمرداد آمل در لیگ برتر نیز است، گفت: این تیم با هدایت سیدحسین عابدی سرمربی مازندرانی، و حمایت مالی علی ابراهیمی نخستین بار حضور در لیگ برترشمشیربازی باشگاه های کشور را تجربه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم شمشیربازی آمل در لیگ برتر کشور تیمداری کرد

تیم شمشیربازی آمل در لیگ برتر کشور تیمداری کرد