مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-21اقتصادي

979 نفر از زندانیان در استان بوشهر مشمول عفو رهبری شدند


979 نفر از زندانیان در استان بوشهر مشمول عفو رهبری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز صبح سه شنبه در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی بوشهر اظهار داشت: با مشارکت خیران، ستاد دیه و گذشت شاکیان، امروز 60 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی از زندان بوشهر آزاد شدند.

وی اضافه کرد: این افراد 153 میلیارد تومان بدهی داشتند که برای فراهم شدن آزادی آنها ضمن کمک 10 میلیارد تومانی خیران از جمله شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی پارس جنوبی و پنج میلیارد تومانی ستاد دیه کشور گذشت شاکیان درخور تحسین است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به روند آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این استان بیان کرد: امسال دو مرحله آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان بوشهر فراهم و در مرحله نخست 74 نفر از زندان آزاد شدند.

100 زندانی منتظر کمک خیرین مهرانگیز بیان کرد: اکنون 100 زندانی به سبب جرایم غیرعمد مالی در زندان های استان بوشهر نیاز به مشارکت خیران برای آزادی دارند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر بدهی این زندانیان را مورد اشاره قرار داد و افزود: کسانی که قصد کمک برای آزادی این زندانیان دارند می توانند 30 تا 40 میلیارد تومان کمک های خود را به حساب انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

979 نفر از زندانیان در استان بوشهر مشمول عفو رهبری شدند

979 نفر از زندانیان در استان بوشهر مشمول عفو رهبری شدند