مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:362023-02-21اقتصادي

صالحی: تیم اقتصادی دولت درباره قیمت ارز به طور شفاف با مردم صحبت کنند


نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از هیات رییسه مجلس خواست تا در اولین فرصت تیم اقتصادی دولت را به مجلس دعوت کنند تا به صورت شفاف و علنی با مردم صحبت کرده و بگویند چه برنامه ای برای کنترل ارز دارند.

- نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از هیات رییسه مجلس خواست تا در اولین فرصت تیم اقتصادی دولت را به مجلس دعوت کنند تا به صورت شفاف و علنی با مردم صحبت کرده و بگویند چه برنامه ای برای کنترل ارز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم صالحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه(دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها شاهد افزایش بی رویه قیمت ارز و به دنبال آن افزایش قیمت تمامی کالاها هستیم که این امر باعث نارضایتی شدید مردم شده به گونه ای که هیچ گونه جواب قانع کننده ای برای مردم نداریم، مردمی که در راهپیمایی 22 بهمن با تمام وجود برای دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی شرکت کردند و ما مسئولان را شرمنده کردند.

وی در ادامه خطاب به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشمندم طبق تصمیمی که امروز در جلسه غیر علنی گرفته شد در اولین فرصت تیم اقتصادی دولت را به مجلس دعوت کنید تا به صورت علنی و شفاف با مردم صحبت کنند تا بگویند چه برنامه ای برای کنترل ارز دارند و اگر واقعا کاری از دستشان ساخته نیست به مردم اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: تیم اقتصادی دولت درباره قیمت ارز به طور شفاف با مردم صحبت کنند

صالحی: تیم اقتصادی دولت درباره قیمت ارز به طور شفاف با مردم صحبت کنند