مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-21اقتصادي

امسال نمایشگاه بهاره و فروش فوق العاده خواهیم داشت


معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: امسال برای ایام پایان سال هم نمایشگاه بهاره و هم فروش فوق العاده واحدهای صنفی را خواهیم داشت.

- ایسنا/کرمانشاه معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: امسال برای ایام پایان سال هم نمایشگاه بهاره و هم فروش فوق العاده واحدهای صنفی را خواهیم داشت.

احسان باقرخانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام پایان سال، اظهار کرد: امسال نمایشگاه بهاره کرمانشاه در دهه پایانی اسفندماه برگزار خواهد شد و مجوز برپایی آن نیز صادر شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را توزیع کالاها و اقلام مورد نیاز شب عید مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب اعلام کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه اقلامی مانند آجیل و خشکبار، شیرینی، پوشاک، کیف و کفش و .

عرضه خواهد شد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه در کنار برپایی نمایشگاه و با هدف حمایت از واحدهای صنفی فروش فوق العاده اصناف را نیز در برنامه داریم، اظهار کرد: با این کار هم واحدهای صنفی از بازار پایان سال بی بهره نمی مانند و هم دسترسی مردم به عرضه کالاها با قیمت مناسب سهل تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال نمایشگاه بهاره و فروش فوق العاده خواهیم داشت

امسال نمایشگاه بهاره و فروش فوق العاده خواهیم داشت