مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-21اقتصادي

افزایش 22 درصدی تردد خودروها از جاده های آذربایجان شرقی


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: میزان تردد در راه های مختلف استان در سال جاری 22 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین بلوکی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 306 میلیون و 812 هزار تردد خودرو در راه های استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد با توجه به اطلاعات به دست آمده از 98 دستگاه ترددشمار آنلاین در راه های مختلف استان ثبت شده است، اظهار داشت: از کل تردد ثبت شده 14 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 86 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در این بازه زمانی پرترددترین راه های استان مسیر تبریز- ایلخچی با 17 میلیون و 686 هزار تردد، کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (باسمنج- تبریز) با 17 میلیون و 600 هزار تردد، محور ایلخچی - تبریز با 16 میلیون و 84 هزار تردد و کنارگذرجنوبی شهیدکسایی (تبریز- باسمنج) با 14 میلیون و 546 هزار تردد است.

بلوکی دیگر محورهای پرتردد استان در این بازه زمانی را به ترتیب محور رفت و برگشت صوفیان- تبریز، محور رفت و برگشت آذرشهر-ایلخچی، محوربناب-مراغه و محور ملکان- بناب برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22 درصدی تردد خودروها از جاده های آذربایجان شرقی

افزایش 22 درصدی تردد خودروها از جاده های آذربایجان شرقی