مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-21اقتصادي

راهکار طاهری برای بازار خودرو


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در خصوص دلایل وضعیت کنونی بازار خودرو و راهکار ارزان کردن قیمت آن توضیحاتی ارائه کرد.

- رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در خصوص دلایل وضعیت کنونی بازار خودرو و راهکار ارزان کردن قیمت آن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی طاهری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه - دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون به دو موضوع که پرسش های فراوانی پیرامون آن مطرح می کنند پاسخ می دهم که یکی خودرو و دیگری برشی از لایحه بودجه و نگاهی که بودجه و تلفیق به تولید داشته است.

وی با بیان اینکه در مورد خودرو به تشریح دلایل وضعیت کنونی بازار خودرو و راهکار ارزان کردن قیمت خودرو اشاره می کنم، تصریح کرد: در مورد وضعیت بازار خودرو قبل از سال 97 تقریبا یک و نیم میلیون خودرو در کشور تولید می کردیم و بعد از آن تا سال 1400 تقریبا تولید خودرو به نصف کاهش یافته است و نیاز کشور نیز تولید یک و نیم میلیون خودرو است، بنابراین در طول چهار سال هر سال حدود 700 هزار نسبت به نیاز کشور کمتر تولید شده است که مجموعا حدود 3 میلیون خودرو می شود که نیاز از این جهت به بازار اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار طاهری برای بازار خودرو

راهکار طاهری برای بازار خودرو