مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-21دانش

اخذ مجوز جذب دانشجویان خارجی برای نخستین بار در دانشگاه هرمزگان


مجوز جذب دانشجویان خارجی برای نخستین بار در دانشگاه هرمزگان اخذ شد و واحد مربوطه در دانشگاه ایجاد شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه هرمزگان گفت: مجوز جذب دانشجویان خارجی برای نخستین بار در دانشگاه هرمزگان اخذ شد و واحد مربوطه در دانشگاه ایجاد شده است.

محمدصادقی صبح امروز (دوم اسفندماه) در نشستی خبری، افزود: دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه جامع استان، در سیاست های خود و دیپلماسی علمی بین المللی به دنبال این بود که سوای اینکه در ماموریت های استان نقش داشته باشد، در تبدیل استان به یک هاب دانشجویی بین المللی قدم بردارد.

وی با اشاره به اینکه در یک سال و نیم گذشته دانشگاه هرمزگان در حوزه دیپلماسی بین المللی فعالیت های گسترده ای داشته است، افزود: در حوزه های مختلف که مرز علم و تلاش برای بسترسازی علمی است، دانشگاه هرمزگان دیپلماسی را در صدر برنامه های خود قرار داده است.

رییس دانشگاه هرمزگان با اشاره به اینکه برای تبدیل دانشگاه به یک هاب بین المللی دانشجویی، بسترسازی هایی با همکاران داشتیم که چگونه می توانیم تنوع دانشجویی، انتقال فرهنگ و تفاوت های دانشی مان را به اشتراک بذاریم، عنوان کرد: از همین رو در معاونت آموزشی و مجموعه هیئت رییسه دانشگاه این تصمیم گرفته شد که در راستای دیپلماسی به سمت جذب دانشجو خارجی برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز جذب دانشجویان خارجی برای نخستین بار در دانشگاه هرمزگان

اخذ مجوز جذب دانشجویان خارجی برای نخستین بار در دانشگاه هرمزگان