مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-21سياسي

پیگیری مسائل مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در مورد پیگیری مسائل مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان قول مساعد داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در مورد پیگیری مسائل مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان قول مساعد داد.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، امروز سه شنبه دوم اسفندماه در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در رابطه با خدمات این نهاد اظهار کرد: یکی از بخش های مهم فعالیتی جهاددانشگاهی استان، مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی است که تاکنون فعالیت های شاخصی را در سطح استانی و کشوری به ثمر رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات ویژه در تولید فرآورده های فراسودمند توسط محققان در این مجتمع، تصریح کرد: نقشه جامع توسعه این مرکز دیده شده است، اما برای این امر نیاز به اعتبارات دارد.

سیدکاشی با اشاره به اینکه توافقاتی طی سال های گذشته انجام شده است، یادآور شد: در مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی باید به دنبال فعالیتهای فناورانه جدید و توسعه فعالیت ها باشیم که در این راستا نیازمند حمایت استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مسائل مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

پیگیری مسائل مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی