مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-21سياسي

همایش تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای برگزار می شود


رییس ستاد اجرایی همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای (مدظله العالی) گفت: اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای هشتم اسفند برگزار خواهد شد.

- همایش "تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای" برگزار می شود رییس ستاد اجرایی همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای (مدظله العالی) گفت: اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای هشتم اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام علی اصغر صدری رییس ستاد اجرایی اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای در نشست این همایش که در سازمان عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دفاع برگزار شد، گفت: سربلندی هر ملتی وابسته به عواملی است که اندیشمندان همواره بر آن تاکید دارند، که یکی از این مؤلفه ها امنیت و اقتدار است و کسی شک ندارد که امنیت پایه هر رشد و توسعه ای است.

وی سیاست و علم و تکنولوژی را از دیگر عوامل توسعه دانست و افزود: در کنار سیاست، امنیت، تکنولوژی و اقتصاد به عنوان تکمیل کنند این عوامل برای توسعه کشور است.

صدری تصریح کرد: از سالیان گذشته وزارت دفاع تلاش دارد که توسعه دفاعی کشور را بر مبنای اندیشه های مقام معظم رهبری تبیین کند و بر همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای برگزار می شود

همایش تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای برگزار می شود