مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-21سياسي

بهبود کیفیت تصمیم گیری هدف همایش سالانه اقتصاد مقاومتی


خروجی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی و نشست های تخصصی آن که با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» برگزار شد، در قالب سند اقدامات راهبردی شامل 12 اقدام ارائه شده است.

- امینی رعایا گفت: خروجی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی و نشست های تخصصی آن که با موضوع نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند برگزار شد، در قالب سند اقدامات راهبردی شامل 12 اقدام ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی امروز دوم اسفند ماه با موضوع ن ظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این همایش محمد امینی رعیا مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی، ضمن تاکید بر اهمیت نظام مالیاتی در مقاوم سازی اقتصاد کشور، گفت: امیدوارم که جریان این همایش که یک جریان کارشناسی و سیاست پژوهانه بوده است بتواند به کیفیت تصمیم گیری در نظام مالیاتی کشور کمک بکند.

در همایش های مرسوم تشریفات زیاد است ولی در برخی موارد کیفیت پایین است و خروجی مطلوبی برای کشور تولید نمی شود.

در همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع نظام مالیاتی عادلانه و هوشمند ، اندیشکده اقتصاد مقاومتی تلاش کرده است با تشریفات و هزینه کمتر، کیفیت بالایی را ایجاد کند و شرایط را برای اثرگذاری مثبت در ساحت تصمیم گیری کشور فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود کیفیت تصمیم گیری هدف همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

بهبود کیفیت تصمیم گیری هدف همایش سالانه اقتصاد مقاومتی