مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-21سياسي

هیچ مدرسه خیرسازی در کردستان مولدسازی نمی شود


استاندار کردستان با اشاره به موضوعی که در فضای رسانه ای مبنی بر قانون مولدسازی و فروش مدارس خیرساز مطرح شده است، گفت: در استان کردستان هیچ مدرسه خیرسازی در لیست فروش و مولدسازی قرار ندارد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشاره به موضوعی که در فضای رسانه ای مبنی بر قانون مولدسازی و فروش مدارس خیرساز مطرح شده است، گفت: در استان کردستان هیچ مدرسه خیرسازی در لیست فروش و مولدسازی قرار ندارد.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز، دوم اسفند در نشست شورای آموزش وپرورش استان با گرامیداشت سالروز نهاد امور تربیتی گفت: موضوع تربیت را شهیدان رجایی و باهنر در وزارت آموزش و پرورش بنیانگذاری کردند گرچه در برهه هایی مورد بی مهری قرار گرفت اما امروز دوباره احیا و به اهداف خود بازگشته است.

وی افزود: مجموعه امور تربیتی باید یکی از پویاترین و به روزترین مجموعه ها در آموزش و پرورش باشد و باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا به این مجموعه به اهداف خود که همان تقدم تزکیه بر تمام امور بوده برسد.

استاندار کردستان با اشاره به اختصاص سه درصد از عوارض شهرداری ها به پروژه های عمرانی آموزش و پرورش بیان کرد: بحث عوارض شهرداری هایی که تاکنون واریز نشده باید به صورت جد پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مدرسه خیرسازی در کردستان مولدسازی نمی شود

هیچ مدرسه خیرسازی در کردستان مولدسازی نمی شود