مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-21اجتماعي

تحقق 89 درصدی پوشش سوادآموزی در کردستان


معاونت سوادآموزش اداره کل آموزش و پرورش کردستان از تحقق 89 درصدی پوشش سوادآموزی در سال گذشتە خبر داد.

- گلبهار خسروی امروز (2اسفند) در جلسە شورای پشتیبانی سوادآموزی کە در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حجم ابلاغی پوشش دورەهای سوادآموزی در سە دورە آموزش، انتقال و تحکیم در کردستان 12 هزار و 800 نفر است کە تا پایان سال تحصیلی 1401 درصد پوشش مشخص می شود.

وی عنوان کرد: در سال گذشتە(1400) حجم ابلاغی پوشش دورەهای سوادآموزی در سە دورە آموزش، انتقال و تحکیم در کردستان 10 هزار و 718 نفر بودە کە تحقق 89.

31 درصدی داشتە است.

خسروی تعداد مراکز یادگیری سوادآموزی را 6 مرکز عنوان کرد و افزود: 4 مرکز یادگیری دولتی در سقز، ناحیە 2 سنندج، مریوان، قروە و یک مرکز مشارکتی در سازمان زندان های سنندج ، ناحیە یک و زندان کامیاران قرار دارد.

وی در ادامە بە موفقیت های معاونت سوادآموزی استان کردستان اشارە و یادآور شد: این معاونت در سال های اخیر موفق بە کسب رتبەعالی و شایستە تقدیر در کشور، تولید اپلیکیشن اندرویدی سوادآموزی، تهیە و تولید محتوای الکترونیکی تمامی دروس دورەهای سوادآموزی و کسب رتبە کشوری در مسابقات انشا نویسی و .

شدە است.

خسروی بە چالش های موجود سوادآموزی در استان اشارە و عنوان کرد: مردمی نبودن موضوع سوادآموزی در میان اقشار جامعە و اراد بیسوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 89 درصدی پوشش سوادآموزی در کردستان

تحقق 89 درصدی پوشش سوادآموزی در کردستان