مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-21اجتماعي

ثبت بیش از یک میلیون و 400 هزار تردد در جاده های استان سمنان


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از یک میلیون و 400 هزار تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای استان سمنان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از یک میلیون و 400 هزار تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای استان سمنان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

محمدحسین فیروزجاییان، رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان 2اسفندماه اظهار کرد: بر اساس آمار احصا شده از سامانه های ترددشمار منصوب در محورهای برون شهری استان سمنان، در ماه گذشته بیش از یک میلیون و 420 هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان به ثبت رسیده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از محور شریف آباد-ایوانکی و بالعکس با متوسط تردد بیش از 20 هزار خودرو در روز به عنوان پرترددترین محور استان یاد کرد و افزود: تردد در بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش 12 درصدی داشته است که بیش از 26 درصد از حجم تردد ماه گذشته را ناوگان سنگین تشکیل داده است.

وی با اشاره به افزایش ترددها در بهمن ماه 1401 خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در ماه های پایانی سال، گشت های نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از یک میلیون و 400 هزار تردد در جاده های استان سمنان

ثبت بیش از یک میلیون و 400 هزار تردد در جاده های استان سمنان