مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-21حوادث

دستگیری 246 سارق و مالخر در فارس


فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد که طی حدود یک هفته گذشته تعداد 246 سارق و خریدار اموال مسروقه در این استان دستگیر شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد که طی حدود یک هفته گذشته تعداد 246 سارق و خریدار اموال مسروقه در این استان دستگیر شده است.

سردار رهام بخش حبیبی سه شنبه 2 اسفند به خبرنگاران گفت: در پی تدابیر و دستورات ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح ضربتی مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه در استان فارس اجرایی شد.

وی افزود: از آغاز اجرای این طرح که با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل سایر یگان های انتظامی و عملیاتی انجام شد، مأموران انتظامی فارس موفق شدند 246 سارق و خریدار اموال مسروقه را شناسایی و طی عملیات هایی جداگانه آنان را دستگیر کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه در بازجویی های انجام شده از سارقان، تاکنون 173 فقره انواع سرقت شامل خودرو، درون خودرو، موتورسیکلت، لوازم ساختمانی و .

کشف شده است، گفت: در این خصوص پرونده های مقدماتی برای این سارقان تشکیل شده و در دست اقدام است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه قاطعانه با انواع جرائم و به ویژه سرقت در دستور کار فرماندهی انتظامی فارس قرار دارد، گفت: سارقان و مخلان نظم وامنیت عمومی مردم بدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 246 سارق و مالخر در فارس

دستگیری 246 سارق و مالخر در فارس