مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-21پزشكي

168 هزار جوان زنجانی دارای پرونده الکترونیک سلامت هستند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای 168 هزار و 72 نفر از جمعیت جوان این استان پرونده سلامت الکترونیک تشکیل شده و 12 هزار و 900 نفر نیز فاقد پرونده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مشهود تقی لو ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان گفت: طبق تعریف جوانی به گروه سنی 30 - 18 اطلاق می شود؛ در دوران جوانی نیز تغییرات رشدی به وجود می آید و در نتیجه ویژگی ها و نیازهایی را که خاص این دوره سنی است، ایجاد می کنند که تأمین این نیازها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نیازهای روانی جوانان، نیازهای جسمی دوران جوانی، نیازهای اجتماعی دوران جوانی اهم نیازهای جوانان است، تصریح کرد: در سطح استان همه مراکز خدمات جامع سلامت، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت خدمات سلامت را در حیطه های مختلف به جوانان ارائه می دهند و نقش و اثرگذاری نهادهای مردمی جوانان در تحقق اهداف گام دوم انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

تقی لو به برنامه های اجرایی و خدمات به گروه سنی جوان (29 - 18 سال) در نظام شبکه های بهداشت اشاره کرد و افزود: مراقبت ها در دو دسته مراقبت پزشک و غیرپزشک در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت با تشکیل پرونده الکترونیک یکپارچه بهداشت به همه گروه های سنی از جمله جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

168 هزار جوان زنجانی دارای پرونده الکترونیک سلامت هستند

168 هزار جوان زنجانی دارای پرونده الکترونیک سلامت هستند