مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-21سياسي

ایمانی پور: رهبران دینی در بحران ‍ های اخلاقی و انسانی مواضع مشترک داشته باشند


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تشکیل جمعی از رهبران دینی هم سو برای اتخاذ مواضع مشترک در بحران ها از قبیل بحران های ناشی از جنگ های نظامی و ترکیبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنرانی خود در دوازدهمین دور گفت وگوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس روسیه که صبح امروز، سه شنبه دوم اسفندماه در صومعه دانیال نبی مسکو برگزار شد، از بنیانگذاران فقید این گفت وگوها که بنای همکاری صمیمانه و با قدمت 25 سال گفت وگو بین دو کشور را گذاشتند، مرحوم آیت الله تسخیری و عالیجناب متروپلیتن فئوفان تجلیل کرده و یادشان را گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور پاسخ به این سؤال که نقش دین در جهان معاصر چیست؟ را به نوع نگرش دینداران به دین منوط دانست و لزوم آن را ورود در شئون مختلف زندگی بشری قلمداد کرد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: پدیده های جهانی نظیر جنگ جهانی اول و دوم، گسترش فقر در قاره ثروتمند آفریقا، استفاده از سلاح های اتمی و سلاح های کشتار جمعی، نسل کشی ها در بخش های مختلف جهان، استفاده غیر مجاز از انسان در آزمایشات پزشکی و .

در دنیایی صورت گرفت که بشر دین و معنویت را یا به شکل کامل کنار گذاشته بود و یا تبدیل به امری شخصی و غیر اجتماعی نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانی پور: رهبران دینی در بحران ‍ های اخلاقی و انسانی مواضع مشترک داشته باشند

ایمانی پور: رهبران دینی در بحران ‍ های اخلاقی و انسانی مواضع مشترک داشته باشند