مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-21پزشكي

حمایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از افزایش خوابگاه های دانشجویی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برحمایت همه جانبه برای افزایش خوابگاه های دانشجویی به خصوص دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد و گفت: - رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برحمایت همه جانبه برای افزایش خوابگاه های دانشجویی به خصوص دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد و گفت: براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ وزارت راه و شهرسازی نیز مکلف به حمایت از طرح های خوابگاهی دانشجویان در دانشگاه ها به خصوص دانشجویان متاهل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر محمدی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در دیدار با دکتر عبدالوهاب برادران؛ سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با تشریح تعداد خوابگاه های دانشگاه های وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران با تهیه برنامه جامعی از نیازهای خوابگاهی دانشجویان خود از تسهیلات و حمایت های صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: جایگاه مدیریت ها زمانی ارزش واقعی خواهد داشت که برای کمک و یاری خلق تعریف شود و خدمت برای دانشجویان پزشکی از بهترین فرصت ها است.

محمدی تصریح کرد: دانشجویان کنونی که در آینده پزشک، پرستار و جراح خواهند شد هر کار مفیدی در عرصه خدمت به بیمار و مردم انجام دهند حتما خیر و برکت آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از افزایش خوابگاه های دانشجویی

حمایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از افزایش خوابگاه های دانشجویی