مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:362023-02-21فرهنگي

نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در شیراز برپا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی به مدت سه روز از 6 تا 8 اسفند در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی به مدت سه روز از 6 تا 8 اسفند در شیراز خبر داد.

حمیدرضا قانعی سه شنبه دوم اسفند در نشست خبری رویداد و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در شیراز بیان کرد: این رویداد به همت کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری موسسه شهر راز، استانداری فارس، شهرداری شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

او عنوان کرد: با توجه با برگزاری این رویداد به شکل تخصصی شاید کمتر این فرصت پیش آید که این تعداد برند در حوزه پوشاک گرد هم بیایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه علاوه بر ایجاد فضای محیط فروشگاهی، شرایط فروش نیز در این رویداد فراهم شده است، افزود: در حوزه پوشاک با توجه به تنوع اقوام مختلفی که وجود دارد در کمتر جامعه ای یکسان سازی مدل پوشش در دوران مختلف به نتیجه ای رسیده است.

قانعی اضافه کرد: در این رویداد بنا داریم تا به شعار شورای فرهنگ عمومی کشور در باب ارائه پوشاک ارزان، عفیفانه و در دسترس تحقق ببخشیم و زمینه آشنایی مردم شهر شیراز و فارس با برندهای مطرح حوزه مد و لباس فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در شیراز برپا می شود

نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در شیراز برپا می شود