مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:552023-02-21سياسي

چگونگی تحقق انقلاب صنعتی چهارم در ایران


اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف مشکلات و نیازهای بخش صنعت ایران پرداخته و در قالب 10 پیشنهاد، خواسته در جریان نهایی شدن برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران در گزارشی با عنوان انقلاب صنعتی چهارم در آیینه برنامه هفتم توسعه یادآوری کرده است: فناوری و نوآوری، بالاخص انقلاب صنعتی چهارم در دهه جاری میلادی بستر رقابت بین کشورها خواهد بود و حضور به موقع و فعال در این عرصه می تواند نردبان توسعه را برای کشورهای در حال توسعه مهیا کند.

کمیسیون صنایع اتاق ایران با بهره گیری از تجربیات دیگر کشورها در حرکت به سوی دیجیتالی شدن صنعت، محورهای 10 گانه زیر را به عنوان سیاست های راهبردی کشور برای استقرار گام های اولیه صنعت 4 در کشور در قالب برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کرده است: 1.

کمیته ای ذیل وزارت صنعت، معدن و تجارت با محوریت این وزاتخانه و با حضور فعالان بخش خصوصی (با محوریت اتاق بازرگانی) و نمایندگان سازمان های دولتی مرتبط (مانند معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ارتباطات، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) به منظور سیاست گذاری حرکت به سوی انقلاب صنعتی چهارم و استقرار گام های اولیه این صنعت در تولید کشور تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی تحقق انقلاب صنعتی چهارم در ایران

چگونگی تحقق انقلاب صنعتی چهارم در ایران