مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-21بين الملل

گزارش فارس برنامه ریزی پامپئو را به هم ریخت


افشای جزییات تازه از برنامه های سرّی رییس پیشین سازمان جاسوسی مرکزی آمریکا (سیا) در سرزمین های اشغالی، برنامه ریزی های دفتر نخست وزیر این رژیم موقت را به هم ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل و سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی افشای جزییات دقیق از برنامه های سفر سرّی و جلسات مخفیانه مایک پامپئو رییس پیشین سازمان جاسوسی مرکزی آمریکا (سیا) و وزیر خارجه دولت پیشین این کشور با مقامات بلندپایه رژیم موقت اسراییل در تل آویو و یافا، دفتر امنیت منطقه ای آمریکا (RSO) با همکاری شین بت، تغییراتی را در پروتکل ها و جدول برنامه های استقبال و برگزاری نخستین نشست امنیتی سرّی تیکواح اسراییل اِعمال کردند.

تا پیش از افشای جزییات این نشست، قرار بود تمامی برنامه ها به صورت کاملاً سرّی و مخفیانه انجام شود و هیچ شخصی از جزییات نشست، برنامه ها و جلسات حاشیه ای مطلع نشود اما پس از انتشار سه گزارش خبری پیاپی، تیم حفاظت پامپئو، وادار شد برنامه های استقبال و پروتکل های تشریفات حداقلی وی در فرودگاه بن گوریون و یافا را هم از ترس عملیات انتقام جویانه رزمندگان مقاومت، لغو کند.

یک منبع مطلع به خبرنگار فارس گفت: مدیر امور اجرایی دفتر پامپئو گفته که وی، از افشای این سفر و جزییات برنامه هایش توسط یک رسانه ایرانی، به قدری عصبانی شد که برای لحظاتی دچار تیک عصبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس برنامه ریزی پامپئو را به هم ریخت

گزارش فارس برنامه ریزی پامپئو را به هم ریخت