مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-21سياسي

یادواره 336 شهید پلدختر مستندسازی شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: یادواره 336 شهید پلدختر نیازمند ایجاد مستند و روایت گری است که در سطح کشور پخش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، منصور کریمی فرد روز سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری یادواره 336 شهید شهرستان پل دختر اظهار کرد: سعی شده در راستای تشویق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده شود که در این زمینه گروه سرود یادواره از دبیرستان کسری شهر پل دخترمی باشد که در حال آماده شدن هستند.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا به عنوان کار فرهنگی موثر و ارزشمند باید برای مردم ملموس باشد و آنها احساس کنند که اتفاقی در شهرستان رخ داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: انتشار تاریخ شفاهی شهدا توسط خانواده، پدران و مادران شهدا در شهرستان از سوی بنیاد شهید و سپاه ناحیه در حال انجام است که کار ارزشمندی می باشد.

وی با بیان این که فرزندان شهدا در پل دختر خود در هم کاری برای برگزاری هرچه بهتر یادواره 336 شهید شهرستان پیش گام هستند، افزود: آنها از جیب شخصی خود و با استفاده از ظرفیت خیران برای حمایت مالی در راستای برگزاری یادواره شهدا پل دختر هزینه می کنند.

کریمی فرد یادآورشد: با توجه به برآورد انجام شده حداقل حدود 300 متر بنر برای تزیین جایگاهی در خورشان برای یادواره شهدا نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 336 شهید پلدختر مستندسازی شود

یادواره 336 شهید پلدختر مستندسازی شود