مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:552023-02-21سياسي

تامین نیازهای راهبردی به کمک شرکت های نوآور در رویداد مسئله محور کوثر


رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر با محوریت اقتصاد دانش بنیان با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد شهید و ایثارگران آغاز شد و تا 5 اسفندماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در این همایش که با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، با اشاره به ضرورت حرکت همه بخش ها به سوی تخصیص بازار به شرکت های دانش بنیان با هدف توسعه زنجیره ارزش عنوان کرد: به برکت تدبیر حمایت رهبر معظم انقلاب جریان علم و فناوری کشور به تقطه ای رسیده که همه بخش های کشور بر این باور رسیده اند که کلید پیشرفت کشور علم و فناوری است.

دهقانی با بیان این که باید به ایجاد بازار برای شرکت های کوچک و نوآور در زنجیره ارزش توجهی جدی صورت بگیرد عنوان کرد: در رویکرد اقتصاد دانش بنیان که رویکردی جدید و مترقی است، نوآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیازهای راهبردی به کمک شرکت های نوآور در رویداد مسئله محور کوثر

تامین نیازهای راهبردی به کمک شرکت های نوآور در رویداد مسئله محور کوثر