مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-21اقتصادي

رویداد مساله محور جوانه برگزار خواهد شد


رویداد مساله محور جوانه چهار اسفند ماه در محل دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی از ساعت هشت الی 14 برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رویداد مساله محور جوانه چهار اسفند ماه در محل دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی از ساعت هشت الی 14 برگزار خواهد شد.

ابوالقاسم حقایقی، دبیر اجرایی رویداد مساله محور جوانه، امروز، 2 اسفند ماه، در نشست خبری که در مرکز تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از جمله اهداف این رویداد، گرد هم آوردن فناوران و مجموعه سرمایه گذاران است.

هوشمندسازی و کشاورزی دقیق، مدیریت غیرشیمیایی آفات و بیماری های گیاهی، به زراعی و به نژادی، نهاده های کشاورزی، مکانیزاسیون، پایش و پیش آگاهی و همچنین ارتقاء بهره وری آب در بخش کشاورزی و فناوری اطلاعات در کشاورزی از جمله مهم ترین محورهای این همایش است.

در ادامه مسعود نجفی، رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی نظام در حوزه علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری در سال 1393 اظهار کرد: در بخشی از این سیاست ها به طور مشخص حمایت از تأسیس و توسعه شهرک ها و پارک های علم و فناوری مورد تأکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مساله محور جوانه برگزار خواهد شد

رویداد مساله محور جوانه برگزار خواهد شد