مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:202023-02-21فرهنگي

فراخوان کمیته فعالیت های فرهنگی نمایشگاه کتاب منتشر شد


کمیته فعالیت های فرهنگی سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با هدف ارتقای کیفی فعالیت های فرهنگی در حوزه کتاب فراخوان همکاری داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ستاد برگزاری سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نظر دارد در مدت برپایی این نمایشگاه برنامه های متنوعی را با هدف ارتقای کیفیت فعالیت های فرهنگی در زمینه های مختلف برگزار کند؛ از این رو سازمان ها و نهادها می توانند برنامه های فرهنگی خود را برای برگزاری در نمایشگاه کتاب سی وچهارم به دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارسال کنند.

انسان برای تهیه کتاب مؤلفه های متعددی را در نظر می گیرد که مطرح شدن کتاب ها در برنامه های فرهنگی جامعه می تواند یکی از آنها باشد.

باید بتوان با برنامه های متعدد فضای جامعه را در تمام طول سال به سمتی برد تا همگان بتوانند با استفاده از ظرفیت خرد جمعی، دست به انتخاب بهتری بزنند.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی کشور یک نقطه شروع برای فعالیت های فرهنگی در هر سال است.

برنامه های فرهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اهمیت خاصی برای عموم مخاطبان دارد و اگر این رویداد با شکوه هرچه تمام تر و غنای هرچه کامل تر برگزار شود در ادامه سال نیز چراغ رویدادهای فرهنگی بیشتری برافروخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان کمیته فعالیت های فرهنگی نمایشگاه کتاب منتشر شد

فراخوان کمیته فعالیت های فرهنگی نمایشگاه کتاب منتشر شد