مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:452023-02-21سياسي

مطالبه گری سبب افزایش حس مشارکت پذیری مردم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در دیدار با اعضای شورای مرکزی مجمع مطالبه گران میناب گفت: - امام جمعه میناب گفت: مطالبه گری سبب افزایش حس مشارکت پذیری مردم خواهد شد و خود را بازوی نظارتی و شفاف سازی در جامعه بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در دیدار با اعضای شورای مرکزی مجمع مطالبه گران میناب گفت: مطالبه گری صحیح و منطقی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید موضوعات را با رعایت قانون و ارزش ها نظام اسلامی پیگیری کرد.

وی افزود: مطالبه گری باید با نیت خیرخواهانه و بدون سوء نیت باشد تا بتواند نتایج مطلوبی دست پیدا کند و همراه با رضایت مندی مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی اظهار کرد: مطالبه گری سبب افزایش حس مشارکت پذیری مردم خواهد شد و خود را بازوی نظارتی و شفاف سازی در جامعه بدانند، با نهادینه شدن فرهنگ مطالبه گری جامعه به سمت رشد و تعالی خواهد رسید.

وی حضور و فعالیت مجمع مطالبه گران در میناب را یک فرصت دانست و گفت: مطالبه گری که با اهداف و سیاست های نظام پیش برود حمایت خواهیم کرد.

به گفته امام جمعه میناب، قطعا فعالیت های مطالبه گری به رشد و توسعه شهرستان کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری سبب افزایش حس مشارکت پذیری مردم می شود

مطالبه گری سبب افزایش حس مشارکت پذیری مردم می شود