مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-21اقتصادي

تدوین سند مهارت در همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از تدوین سند مهارت با هدف توسعه پایدار و اشتغالزایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر عصر امروز در کمیته مهارت آموزی شهرستان همدان با تاکید بر مهارت آموزی به عنوان یک نیاز در جهت توسعه پایدار و اشتغالزایی اظهار کرد: مهارت آموزی نیاز امروز جامعه است و برای رسیدن به اشتغال و کاهش بیکاری باید مهارت آموزی در برابر مدرک گرایی به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود .

وی گفت: در حوزه مهارت آموزی، نیازهای شهرستان همدان از کشاورزی،گردشگری، فرش و چرم تا سنگ های تزیینی و گیاهان دارویی در اولویت قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: یکی از مشکلات حوزه اشتغالزایی در کشور کم توجهی به حوزه مهارت آموزی است در حالی که ایجاد شغل با مهارت آموزی امکان پذیر است .

  وی گفت: اداره فنی و حرفه ای ارتباط و تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی، آموزش و پرورش، مجموعه های غیر دولتی، زندان ها و مراکز نظامی، کاریابی ها، دهیاران و روستاها  داشته باشد و مهارت های لازم را به جامعه هدف آموزش دهد.

ربانی مهر با بیان اینکه توانمندسازی افراد جامعه رسالت مهم فنی و حرفه ای در راستای توسعه مهارت هاست گفت: مرکز آموزش هتلداری همدان یک ظرفیت بزرگ است و با هتل ها در همدان و دیگر استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند مهارت در همدان

تدوین سند مهارت در همدان