مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:002023-02-21بين الملل

یک آژانس کاملا سیاسی


آژانس در حقیقت بخشی از جنگ ترکیبی آمریکاست که در 12 تا 14 حوزه نبرد بر ضد جمهوری اسلامی ایران انجام می شود و یکی از آن حوزه ها مربوط به فشار سیاسی و دیپلماتیک است که آژانس بخشی از فشار سیاسی دیپلماتیک علیه ایران است.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- سید مصطفی خوش چشم: همان طور که کمالوندی هم توضیح دادند، رسوب کردن ذرات در لوله های اتصال سانتریفیوژ در بالاتر از سطح موردنظر غنی سازی، مسئله طبیعی است که برای همه کشورها از جمله ما پیش آمده و همواره مشکل حل شده است.

اما رویکرد آژانس، یک رویکرد سیاسی و ابزار فشار در جهت جنگ هیبریدی و جنگ ترکیبی آمریکا علیه ایران است.

اساسا صنایع هسته ای، صنایع بسیار دقیق و تکنولوژی بسیار ضعیفی است که هرگونه خطا یا اشتباه در آن، نخست توسط بازرسان ایرانی در سازمان انرژی اتمی مشاهده، ثبت و گزارش می شود تا کوچک ترین مشکلی نادیده انگاشته نشود.

وقتی بازرسان آژانس به ایران می آیند، از اولین مطالبی که درخواست می کنند همین گزارش هایی است که دانشمندان و بازرسان خود ما نوشته اند و بلافاصله آنها را رؤیت و یادداشت می کنند.

این گونه نقض مقررات در همه دنیا اتفاق می افتد و در همه جا به عنوان مسئله کوچکی انگاشته می شود که خود کشورها به آن رسیدگی می کنند، چرا که نشان دهنده غرض ورزی و مسئله خاصی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک آژانس کاملا سیاسی

یک آژانس کاملا سیاسی