مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:102023-02-21سياسي

توقیف یک روزنامه؛ از نمایش تا واقعیت


کشور نیازمند انعکاس صداهای مختلف است، اما طبق اصل 9 قانون اساسی آزادی نباید مخل امنیت و استقلال کشور شده و عدم اجرا قوانین عادی جلوه کند.

- خبرگزاری مهر - گروه سیاست: دیروز دوشنبه اول اسفند 1401 روزنامه سازندگی ارگان حزب کارگزاران سازندگی در ششمین سال انتشار خود و در شماره 1380 خود توقیف شد.

در ابتدا برخی فکر کردند این اتفاق به خاطر درج تیتری است در خصوص گرانی گوشت بوده است.

مسؤولین حزب کارگزاران سازندگی و روزنامه آن اظهاراتی در این خصوص داشتند که ظاهراً نشان از عدم اطلاع دقیق از چرایی این توقیف بود.

حتی مدعی بودند در گذشته تذکر و گفت و گویی بین آنها و معاونت مطبوعاتی، در خصوص برخی مطالب و تیترهای منتشر شده صورت نگرفته است! اکبر منتجبی، سردبیر روزنامه سازندگی، درباره تصمیم هیأت نظارت بر مطبوعات و توقیف این روزنامه، گفت: بر اساس شنیده های ما، رییس جمهور و اعضای هیأت دولت از تیتر طغیان گوشت عصبانی شده اند و به تبع آن، وزیر ارشاد از هیأت نظارت خواستار توقیف روزنامه شده است.

اینها را شنیده ایم اما نمی دانیم چقدر صحت دارد.

اما معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در سایت رسمی خود اعلام کرد: در هفتمین جلسه از نوزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات در یکم اسفندماه، گزارش تخلفات روزنامه سازندگی از حدود مطبوعات موضوع تبصره دو ماده (5) و بند یاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک روزنامه؛ از نمایش تا واقعیت

توقیف یک روزنامه؛ از نمایش تا واقعیت