مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:302023-02-21سياسي

هشدار درباره خسارت نفوذی ها / عبور از نگاه ارتجاعی برای آینده ایران


مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: اگر عدالت طلبی که با نگاه ارتجاعی صورت پذیرد به نفع دشمنان اسلام و طاغوت خواهد بود و بازی در میدان دشمن و بخشی از پازل جبهه استکبار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی عصر امروز در بیست و چهارمین جلسه جهاد تبیین در مسجد جامع حکم آباد با اشاره عدالتخواهی اظهار کرد: اگر عدالت طلبی که با نگاه ارتجاعی صورت پذیرد به نفع دشمنان اسلام و طاغوت خواهد بود و بازی در میدان دشمن و بخشی از پازل جبهه استکبار خواهد بود، ولی اگر با نگاه انقلابی و اصلاح معایب صورت پذیرد این عدالتخواهی ولایتمدارانه و حرکت به سمت جلو خواهد بود و این عدالتخواهی موجب تداوم عمر انقلاب اسلامی و بخش مهمی از پازل تحقق قیام حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

وی با اشاره به فتح مکه و اسلام آوردن فوج فوج مسلمانان گفت: در میان این اسلام آوردن ها، تظاهر کفار به اسلام آوری و از سویی ایمان سطحی تازه مسلمانان مکه آنهم در اواخر عمر شریف پیامبر عظیم الشأن، زمینه ایجاد ارتجاع توسط جبهه نفاق در حکومت اسلامی را پدید آورد.

بطوریکه با نیم قرن فاصله بعد از عروج جانگداز رسول الله نوه ابوسفیان راس جبهه کفر( یزیدین معاویه) به عنوان حاکم اسلامی، نوه رسول الله  را به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره خسارت نفوذی ها / عبور از نگاه ارتجاعی برای آینده ایران

هشدار درباره خسارت نفوذی ها / عبور از نگاه ارتجاعی برای آینده ایران