مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:352023-02-21اقتصادي

آورده مددجویان استان سمنان برای مسکن به 15 میلیون تومان رسید


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه خانه دار شدن مددجویان این نهاد در دست اقدام است، گفت: آورده مددجویان استان برای طرح نهضت ملی مسکن به 15 میلیون تومان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری غروب سه شنبه در جلسه شورای مسکن به میزبانی کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه با همراهی خیران و نیکوکاران برای مرمت، بازسازی منازل و خانه دار شدن مددجویان تلاش می شود، ابراز داشت: ساخت واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه از جمله تلاش های دولت رییسی کمک به خانه دار شدن مردم در طرحی به نام نهضت ملی مسکن است، افزود: این مهم برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در دست پیگیری و ساخت مسکن برای متقاضیان آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه در طرح نهضت ملی بالغ بر دو هزار و 900 مددجو در استان ثبت نام کردند، ابراز داشت: با حمایت کمیته امداد به پرونده این افراد در طرح نهضت ملی مسکن رسیدگی می شود.

ذوالفقاری ضمن بیان اینکه از این تعداد متقاضی 582 نفر ثبت نام خود را با افتتاح حساب در بانک های عامل قطعی کردند، تصریح کرد: با این حساب سهم آورده مددجویان استان سمنان برای طرح نهضت ملی مسکن به 15 میلیون تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آورده مددجویان استان سمنان برای مسکن به 15 میلیون تومان رسید

آورده مددجویان استان سمنان برای مسکن به 15 میلیون تومان رسید