مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:452023-02-21اقتصادي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در دوم اسفند


بررسی وضعیت بازار ارز در جلسه غیر علنی/ ارجاع گزارش هایی درباره «فروریزش متروپل» و تحقیق و تفحص از «دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی» به قوه قضاییه و .

- بررسی وضعیت بازار ارز در جلسه غیر علنی/ ارجاع گزارش هایی درباره فروریزش متروپل و تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به قوه قضاییه و .

از مهمترین موضوعات خبری جلسه علنی امروز (سه شنبه) دوم اسفند ماه 1401 مجلس شورای اسلامی است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه نایب رییس کمیسیون اقتصادی درباره جزییات این جلسه گفت: سوال اصلی نمایندگان این بود که چرا از ابزار نظارتی مجلس برای پاسخگویی به مردم در شرایط کنونی استفاده نمی شود؟ در ادامه این جلسه، با اشاره به جلسه فردای مجلس برای بررسی نوسانات بازار ارز و افزایش نرخ دلار گفت که قرار است در این جلسه بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی برای ساماندهی بازار ارز به دولت ارائه شود.

ناطقین مجلس روح الله حضرت پور: *** در جریان جلسه علنی نوبت صبح امروز، علی خضریان گزارش حجت الاسلام علیرضا سلیمی در اخطاری با اشاره به این گزارش گفت: بر اساس این گزارش به دلیل اینکه دولت قبل یعنی دولت آقای روحانی این معاهده را پذیرفته بود، در مسیر پیشرفت در حوزه ساخت نیروگاه تعلل ایجاد کرد و این باعث قطعی شدید برق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در دوم اسفند

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در دوم اسفند