مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:502023-02-21ورزشي

تمهیدات پلیس اصفهان برای بازی حساس بین سپاهان و پرسپولیس


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی این فرماندهی به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مسابقه حساس بین تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه اینکه بعد از ظهر فردا بازی حساس بین تیم های سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران پرشور هر دو تیم برگزار می شود به همین منظور تمام تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی برای این بازی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه فردا از تمام ظرفیت ها و توان موجود برای تأمین نظم و امنیت مطلوب این بازی استفاده خواهد شد، افزود: طرح تأمین این مسابقه در 3 محور قبل، حین و بعد از برگزاری مسابقه اجرا می شود.

هاشمی فر بیان کرد: با تلاش مجموعه انتظامی استان اصفهان امیدواریم در راستای تأمین نظم و امنیت مطلوب این بازی اقدامات لازم انجام یافته و فردا شاهد یک پویایی و نشاط جمعی در بین مردم به ویژه جوانان عزیز باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: انتظار ما از تماشاگران و مجموعه اعضای دو تیم همراهی و همکاری با پلیس از ابتدا تا پایان مسابقه است و این همکاری و تعامل به گونه ای باشد که آن نشاط و امنیت و سلامت را در بستر این مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس اصفهان برای بازی حساس بین سپاهان و پرسپولیس

تمهیدات پلیس اصفهان برای بازی حساس بین سپاهان و پرسپولیس