مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 19:002023-02-21سياسي

نطق تند و تیز عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آقای رییس جمهور امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم تورم طوری در این کشور یکه تازی می کند که کار از شکاف و دره و گسل طبقاتی گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، روح الله حضرت پور طلاتپه در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: ملت بزرگ ایران در طول 44 سال گذشته شما با پوست و گوشت و استخوان هایتان از مرز و خاک ایران دفاع کرده اید و تاریخ را در مقابل این حماسه ها انگشت به دهان گذاشته اید، اما چه افسوس که در وانفسای این دوران تعیین کننده دشمن داخلی با نگاهی به ظاهر موجه در تاریکی غفلت وارد سنگر های مان شد و ملت مقاوم ایران را آرام آرام نا امید ساخت.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: دشمن داخلی کیست؟ دشمن داخلی همان مدیران عناصر و جریانات خائنی است که به دلایل مختلف از دلالی، باند بازی تا ناکارآمدی مسبب وضعیت امروز کشور هستند، دشمن داخلی آن عنصر افراطی نادانی است که با اظهارات خام و مخرب ملت ایران را عصبانی و نسبت به آینده نا امید می سازد.

دشمن همان جریانی است که با برچسب زنی به شخصیت های سیاسی و اجتماعی و دهن کجی به قانون اساسی کشور دلسوزان نظام را گوشه نشین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق تند و تیز عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

نطق تند و تیز عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس