مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 19:302023-02-21بين الملل

حماس: رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است، تاکید کرد که جنایت های صهیونیست ها هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده آنها شود.

- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است، تاکید کرد که جنایت های صهیونیست ها هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده آنها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری شهاب، عبداللطیف قانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ، رژیم صهیونیستی را مسئول سلامتی و جان اسرای فلسطینی دانست.

وی افزود: از فلسطینیان می خواهیم با اسیران اعلام همبستگی کرده و برای کمک به آزادی آنها که در راس اولویت های ملی ما قرار دارد، تلاش کنند.

سخنگوی حماس ادامه داد: پایداری و مقاومت مردان و زنان دربند زندان های رژیم صهیونیستی که با جنایت های اشغالگران مقابله می کنند را می ستاییم و با آنها اعلام همبستگی می کنیم و از شهروندان فلسطینی و همه گروه های مقاومت نیز می خواهیم که با آنها اعلام همبستگی کنند.

گفتنی است، در روزهای گذشته اسیران فلیسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط غیر انسانی زندان ها دست به اقداماتی زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است

حماس: رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است