مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 19:352023-02-21سياسي

ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی برای جوانان ضرورت دارد


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک گفت: امروز ترویج و تقویت امید در جامعه و ترسیم آینده درخشان انقلاب از ضرورت های مهم جامعه است و می تواند قطار پیشرفت در جامعه را سرعت ببخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بهزاد محمدی عصر یکشنبه در جمع والدین دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه اظهار داشت: امید یکی از الزامات مهم پیشرفت و حرکت جوانان به سمت قله های بلند است و امید می تواند جوانان را به بالندگی برساند.

رییس اداره تبلیغات شهرستان اراک با تأکید بر اینکه امید مهمترین نقطه قوت جوانان ایرانی است و بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت امید است، گفت: امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به امید است.

وی افزود: ترویج یاس و نا امیدی مهمترین هدف دشمنان در جنگ شناختی است و با نادیده گرفتن پیشرفت ها و دستاوردهای کشور و عملیات روانی می خواهند جوانان و نوجوانان را فریب دهند و افکار آنها را گروگان بگیرند.

محمدی خاطر نشان کرد: امروز ترویج و تقویت امید در جامعه و ترسیم آینده درخشان انقلاب از ضرورت های مهم جامعه است و می تواند قطار پیشرفت در جامعه را سرعت ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی برای جوانان ضرورت دارد

ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی برای جوانان ضرورت دارد