مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 19:352023-02-21سياسي

جشن ازدواج 330 نفر از فرزندان بازنشستگان نیرو های مسلح برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در پیام ویژه ای که در این مراسم قرائت شد، - همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) 330 زوج جوان از فرزندان بازنشستگان عزیز نیرو های مسلح به همت سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در پیام ویژه ای که در این مراسم قرائت شد، گفت: زندگی مشترک عرصه مهرورزی، وفاداری، گذشت و ایثار بی دریغ است که با قناعت، تلاش و صبر بر مشکلات و کاستی ها و پرهیز از تجملات بر زیبایی آن افزوده می شود.

حجت الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشن ازدواج آسان و ضرورت ترویج این سنت حسنه و تسهیل هر چه بیشتر شرایط و مقدمات ازدواج برای جوانان گفت: تفاهم و همدلی بر مبنای اخلاق و احترام و جاری ساختن سبک زندگی اسلامی از ابتدای شروع زندگی مشترک از مهمترین عوامل بروز و تداوم زندگی موفق است.

وی همچنین با بیان اینکه ازدواج، موجب رشد زن و مرد می شود گفت: ازدواج آرامش و انس ایجاد می کند و پرورش نسل سالم و صالح، تقویت روح خداباوری و اطاعت از پروردگار در اولاد، مراقبت زن و مرد از یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ازدواج 330 نفر از فرزندان بازنشستگان نیرو های مسلح برگزار شد

جشن ازدواج 330 نفر از فرزندان بازنشستگان نیرو های مسلح برگزار شد